Laptop via the Rent Company

Eerste keer instellen van Rent Company laptop

Office 365

  • Om Office (Word, Excel) te activeren op je laptop, kijk op de
     Office pagina.

Servicedesk kamer 182

De servicedesk / Rent Company in kamer 182 is geopend van:

  • maandag t/m donderdag 10:30 uur tot 12:00 uur.
  • vrijdag 11:00 tot 12:00 uur.

Veel gestelde vragen

  • Mijn toetsenbord werkt niet goed, er komen andere tekens te staan.
    Je toetsenbordindeling staat waarschijnlijk op Nederlands i.p.v. Verenigde staten Internationaal. Je krijgt bij het invoeren van karakters al (@, *, ( ) etc andere tekens. Volg de handleiding   JFC - leerlingen - Laptop - Toetsenbordtaal aanpassen om de Nederlanse toetsenbordindeling te verwijderen en deze weer op Verenigde staten Internationaal in te stellen.
     
  • Ik kan mij niet aanmelden op JFC-WiFi met mijn laptop
    Dit kan een van de volgende oorzaken hebben:

    -  Mogelijk is je account geblokkeerd
        Laat deze door de servicedesk deblokkeren.
    -  Je typt je wachtwoord niet goed in    
        Probeer het opnieuw en typ je wachtwoord zorgvuldig in
    -  Je toetsenbordindeling staat op Nederlands i.p.v. Verenigde staten (Internationaal), dan krijg je andere tekens bij het invoeren van je wachtwoord als daar karakters als (@, *, ( ) inzitten. Volg de handleiding   JFC - leerlingen - Laptop - Toetsenbordtaal aanpassen om de Nederlanse toetsenbordindeling te verwijderen.
    -  Het WiFi netwerk van school doet het niet goed
       Kom langs bij de servicedesk.
  •  Mijn geluid doet het opeens niet van mijn Dell-laptop
    Er is een oplossing. Kom langs bij de servicedesk of voer de volgende stappen in deze handleiding uit:  Handleiding geluidsprobleem Dell laptops