Ouders

Inloggevens kwijt

Wanneer één of meer van uw kinderen is ingeschreven op het JFC, ontvangt u van ons inloggegevens. De verstrekte inloggegevens blijven geldig zo lang u kinderen op het JFC heeft.

Inloggen op ouderportaal lukt niet

 

Ouders die schooljaar 2021 voor het eerst kinderen op het JFC hebben en via ons een activatie-link hebben ontvangen kunnen hier het wachtwoord resetten: https://account.jfc.nl/

Voor bestaande ouders zie onderstaand stappenplan:

Stappenplan:

  1. Weet u uw wachtwoord of gebruikersnaam niet meer voor de portalen vul dan dit formulier in:   Inloggegevens kwijt wacht totdat u de gegevens hebt ontvangen (binnen 2 werkdagen)
  1. Heeft u wel de juiste gegevens? Controleer nogmaals of de gebruikersnaam of wachtwoord goed is ingevuld. Er mogen bijvoorbeeld geen extra spaties achter uw gebruikersnaam of wachtwoord staan.
    Na het inloggen verschijnt er voor de gebruikersnaam netwerk.jfc.nl dit is correct.
  2. Kijk of het inloggen in een andere browser (Google Chrome, Mozilla Firefox, Edge) wel lukt
  3. Werkt het nog niet: vraag een nieuw wachtoord aan via:  Inloggegevens kwijt Log met het nieuwe wachtwoord in.
  4. Lukt het inloggen op het ouderportaal niet (met het nieuw verkregen wachtwoord) mail dan naar systeembeheer@jfc.nl en vermeld dan uw gebruikersnaam en de (fout)melding die u krijgt.

Handleidingen applicaties portalen

Nadat u succesvol bent ingelogd kunt u op het ouderportaal de handleidingen vinden van de verschillende applicaties, zoals Magister en Zermelo.